joi, 2 decembrie 2010

La multi ani,Dani!

Uneori viata e ciudata...am cunoscut un om,prin intermediul fostului meu iubit...eram sigur ca acest om...odata va pleca de langa mine si...iubitul va ramane...ei si nu a fost cum ma asteptam,ci invers!Prietenul a ramas iubitul a plecat...In aceasta lume gay,e greu sa ai prieteni,uneori poate chiar imposibil...Eu am reusit sa am prieteni si azi ma bucur pentru unul mai special:Dani...Ma bucur ca a intinerit cu un an,ce mama saraciei numai eu sa imbatranesc??? Poate unii vor zice...prieten gay???Hmmmm....Dap...prieten gay...de ce? poate ca e mai hazliu ca mine...poate mai nebun...poate mai serios,in veselia lui!Oricum eu ii doresc tot binele din lume si multa sanatate si multi ani alaturi de cel care ii e iubit...aaaaaaaa si bani....ce eu nu as bea un suc si nu as papa o praji??? La multi ani,DANI!

Un comentariu:

  1. Nici nu am citit postarea asta pana acum.....multumesc din suflet..........n-am cuvinte

    RăspundețiȘtergere