duminică, 26 decembrie 2010

Craciun fericit

Iata a venit Craciunul...si fiecare dintre noi il sarbatoreste in felul sau...de la taiatul porcului de pe lista pana la colindatul prietenilor si rudelor,care se bucura ca ai venit a ii colinzi...dar se bucura si mai tare cand pleci,totul e numai pregatire si sarbatoare.Asa am facut si eu ca orice roman traditionalist...am impodobit bradul cu sute de beculete si globuri chinezesti si m-am pus pe ascultat colinde despre nasterea celui ce trebuie sa moara.Am mai studiat si presa,si cum de Craciun trebuie musai sa fi mai bun,chiar daca nu poti...te prefaci...am vazut pe cativa care isi mai aduc aminte si de eroii Revolutiei,aprinzandu-le cate o lumanare.Nu ma intrebati ce Revolutie ca eu pe ultima nu am prins-o ,nu eram nascut la 1848!Unii si-au mai adus aminte si de uciderea unui fost presedinte de stat in ziua de Craciun si fiind crestini i-au aprins si lui o lumanare,dar numai lui...la nevastasa sa ii duca altii,lumanari!
Imi place Craciunul,chiar daca nu mai e ce a fost...tot mai putini colindatori pe la case,dar tot mai multi oameni beti pe strada! Imi place masa incarcata cu de toate,televizorul care imi umple casa cu colindele scarbosului Fuego si mesajele coruptilor parlamentari catre o natiunea tampita! Deci,dragii mei sa petrecem,pana de Paste mai este...Craciun Fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu