miercuri, 1 decembrie 2010

1 DECEMBRIE


Pentru multi romani,1 decembrie e doar o zi in care pot sta linistiti acasa si sa asculte manele,pentru altii e un motiv bun de parada si petreceri,fara sa stie ce lupta si jerfa s-a dus pentru acasta zi...Adesea am fost acuzat de "patriotism" si ce? Sunt patriot! Si a fi patriot nu inseamna un guvern,un partid sau alte gunoaie...Iti iubesti parintii? De ce? Doar pentru ca sunt parintii tai si te-au crescut! Eu imi iubesc si tara din acelasi motiv,pentru ca aici m-am nascut si aici traiesc. Din roadele pamantul acestei tari mananc,pe acest pamant calc si in acest pamant isi dorm somnul stramosii mei...Iubesc Romania pentru ca oamenii ei sunt mai sinceri si mai umani decat altii,pentru ca oriunde,in cel mai inapoiat sat,pe cel mai golas munte,pe cea mai intinsa campie vezi un colt de rai...

M-am nascut aici fara voia mea...si nu m-a impiedicat nimeni sa sa mut in China,Franta sau Botswana dar eu am ales sa raman,pentru ca Romania nu inseamna cum crede majoritatea lumii,un guvern corupt,o satra de tigani,un vecin tampit,5 alcoolisti,3 hoti si un nebun mintal! In Romania de astazi,traiesc OAMENI,nu doar caricaturi!Romania chiar daca e o tara tanara...are ISTORIE...omul a trai din cele mai vechi timpuri aici,nu a venit de nici unde...ca alte natii...Aici s-au nascut genii care au pus un umar pentru a ridica intreaga umanitate si au fost mandrii ca sunt romani!Nu au confundat Romania cu un guvern pus pe jaf,cu niste boieri lacomi,cu un patron care il plateste prost sau cu o functionara aroganta! Romania sunt noi,cei nascuti aici si de noi depinde viitorul...La multi ani,Romania,la multi ani romani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu