duminică, 18 decembrie 2011

Povestea unui om gelos...

Ma numesc Cristi si in urma cu 2 ani am cunoscut o scumpete de baiat...Mihai.Am inceput greu,sovaielnic pas cu pas...si asta datorita mie care nu prea stiam ce vreau.Acum cand stiu parca totul e in van...Clipele au trecut ca orice clipe...putine si frumoase.A fost foarte greu, el din Timisoara, eu din Bucuresti...dar unde dragoste mai e...nu mai e loc de altceva...doar gelozia mai intra in viata noastra sa ne tulbure linistea.Mereu am fost gelos...si spuneam ca e normal daca iubesti...dar toata lumea ma arata cu degetul acuzator... si mereu Mihai se plangea de mine la toti prieteni lui si astfel am devenit un ciudat in ochii altora.Nu stiu cum reactioneaza un gelos...in cazul meu ma inchid in mine si sufar in tacere.Am patit multe din cauza geloziei mele si ma iau mereu dupa cei care imi spun ca eu sunt devina...Am gasit in telefonul lui mesaje de noapte buna cum imi scria doar mie candva, doar ca acum erau scrise pentru altii, pe un chat am vazut conversatii cu intalniri,pupici si flirturi...In discutile noastre despre viitor era totul frumos doar ca eu nu faceam parte din ele...si deveneam gelos.Ma agat ca un scai de el...il iubesc...vreau sa ii aud vocea...cu toate ca de o saptamana nu mi-a mai spus ca ma iubeste, de o saptamana nu mi-a mai dat un pupic pe mess...Cu o ultima speranta asteptam sarbatorile de iarna ca sa fim iar impreuna dar din pacate eu nu sunt inclus in ele. Si gelozia mea se transforma in nepasare, citind un ultim mesaj de la el:

Azi,
n-am timp de noi
te rog
nu-mi tine calea
cu altii vreau sa ma distrez
nu vezi?
eu nu te mai iubesc!

M-am plictisit acum de tine
am promisiuni--le onorez
si tu esti vechi
si nu mai tine
pentru ca nu te mai iubesc!

Dar parca esti
un scai pe haina
absurd si foarte nefiresc
iti voi soptii acum o taina:
demult
eu nu te mai iubesc!

Ma numesc Cristi si in urma cu 2 ani am cunoscut o scumpete de baiat...Acel baiat e acum plecat prin oras...cu alta persoana...si-ncet,incet...clipele trec...

5 comentarii:

  1. ce prostut poti fi cateodata. :).
    Ce bine ca e doar o poveste,poveste in care Mihai a incetat sa mai iubeasca,in lumea reala ALIN il iubeste pe DENIS,mai mult ca la inceput !Tine minte! In lumea mea ESTI UN ZEU,Zeu caruia i-am construit in fiecare cetat un TEMPLU in care ma inchis in fiecare zi,ceas de ceas !NIMENI nu poate darama ce am construit !NIMENI !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ioi, naşpa-i să fii gelos. O spun din experienţă proprie. :)) Doare ca dracu, de cele mai multe ori degeaba. Pentru că îţi fuţi pumni în cap când realizezi că de fapt nu e cum vezi.

    Să nu vă pună necuratul să faceţi ceva nefăcut, că vă împuşc pe amândoi. S-a înţeles? Hai, reveniţi-vă! Înainte să vă iau eu într-o şedinţă.

    RăspundețiȘtergere
  3. sfatosule:)
    apoi se mai stie un caz de virgina:))deci nu e unicat:)

    RăspundețiȘtergere