joi, 1 decembrie 2011

EU, iubesc Romania!



Se spune ca pentru a iubi o tara,acea tara, trebuie sa fie demna pentru a fi iubita...Merita Rusia,Germania sau Italia?Ce trecut au? Unul criminal...Daca un ungur,nepalez,rus sau vietnamez isi poate iubi tara, noi romanii de ce nu putem? Oare in alte tari e totul roz? Oare in alte tari a fost totul roz? Trecutul nostru istoric nu e maret? Inventatorii nostri nu au fost geniali? Poetii si artisti nostri nu au fost mari? E rau cand altii ne invata cum sa gandim si aud aproape zilnic pe strada si la TV ca suntem o natie de prosti,hoti si violatori! Alte natii nu au scursurile lor??? Daca vrei vorbeste in numele tau nu al unei intregi natii!Daca tu te consideri prost e treaba ta! Eu nu sunt!
E rau cand ajungem sa primim lectii de patriotism de la straini...Un american Sam ce traieste pe la Cluj e un exemplu bun si o palma pentru noi toti: "Sunt mai roman decat TINE care nu stii decat sa TE PLANGI!"
EU, IUBESC ROMANIA! Nu pot sa NU o iubesc doar pentru ca asa-i la moda!Eu o iubesc si gata! Nu doar trecutul ei ma obliga sa o iubesc...ci si viitorul...Aici s-au nascut bunici si parintii mei,aici m-au nascut pe mine si nici Dumnezeu nu mai poate sa schimbe asta!Daca noi romanii nu avem grija de Romania, cine sa aiba? Daca noi romanii nu o iubim cine sa o iubeasca?! Vine si vremea noastra,nu uitati: avem o istorie de pazit si o poveste de spus.......La multi ani,romani!

Un comentariu:

  1. Poporul Roman este unul din cele mai talentate popoare din cite cunosc eu.

    Sergiu Celibidache

    RăspundețiȘtergere