duminică, 7 august 2011

Wilde(1997)

E dumineca...liber...si zic sa ma relaxez la un film.Am descarcat demult un film,dar din cauza serviciului nu am apucat sa il vad pana acum...filmul se numeste Wilde si e de prin '97.In linii mari nu imi plac filmele cu tematica gay,singurul care a fost pe gustul meu a fost Prayers for Bobby si pe care il recomand cu caldura tuturor,chiar daca nu sunt gay...si poate cu atat mai mult lor! Ei iaca,mi-a placut si Wilde...Poate doar pentru ca e din viata reala si nu o poveste inventata pentru a schiata un zambet sau a smulge o lacrima...Oscar Wilde a existat si e stiut faptul ca a fost gay...si ca o ironie a sortii astazi i se joaca piese de teatru, i se citesc povesti scrise de el copiilor,sau recitam poezii scrise de el...dar cand a trait...a fost marginalizat pentru ca era gay !Oscar Wilde a spus:"Sa iti traiesti viata este ceva foarte rar.Majoritatea oamenilor doar exista!"Avea mare dreptate...din pacate!Daca esti 'normal' esti bun ca scriitor,daca esti gay...Cei care au intrebari,framantari,eu spun ca merita sa piarda timpul cu asemenea filme...poate asa vor intelege natura gay...
"Fiecare sa-si traiasca propria viata si sa isi plateasca propriul pret"-Oscar Wilde
Deci care e problema altora??

5 comentarii:

  1. Interesant blog, ce pot să spun.
    Am o nelămurire, totuși.
    De ce ai scris la începutul postării, citez „In linii mari nu imi plac filmele cu tematica gay,singurul care a fost pe gustul meu a fost Prayers for Bobby si pe care il recomand cu caldura tuturor,chiar daca nu sunt gay...si poate cu atat mai mult lor!” ? De ce zici că nu ești, când peste tot vorbești de iubitul tău Alin?
    Nu e nimic personal, e doar pură curiozitate.
    :) O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))uite iti satisfac curiozitatea...sunt gay si iubitul meu e Alin
    Nu m-am exprimat bine...s-au nu ai inteles!
    ...recomand cu caldura filmul,TUTUROR,chiar daca nu sunt gay si cu atat mai mult LOR...adica e simplu recomand filmul celor care nu sunt gay...poate or mai invata cate ceva din el...
    NU TOTI gay-i sunt Naomi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Stai liniștit, Denis(cred că așa te cheamă) :) Mie nu trebuie să îmi explici nimic...doar că mai sunt puțini din cei 5% care nu se gândesc doar la sex.
    Trist, așa-i?

    RăspundețiȘtergere
  4. Da..ai dreptate :) Cel putin, NOI intelegem ;)

    RăspundețiȘtergere