vineri, 5 august 2011

Hip-hop si iar asa....

Ca sunt gay...nu e nimic nou....mai nou e ca am fost iar la Cluj...si poate nici asta nu e nou....merg destul de des la Cluj...nu cat as dori eu, dar....asta e deocamdata! Prietenul meu a zis sa megem la club...cu un alt amic...zis si facut...Ca sunt aceleasi persoane pe acolo?Nimic nou....ca ma intorc cu aceasi greata? Iar nimic nou....Nu,nu sunt rautacios...daca nu as gasi ceva placut...normal ca nu as merge intr-un club de profil....Clubul?Fostul Zig-Zag...astazi Delirio,parca ceva mai aerisit...dar fara un loc unde sa iti pui fundul jos....e in renovare...si nu comentez...oricum nota 10 pentru Luci.D,patronul clubului...Dupa cum ziceam...sunt lucruri care ma atrag,expemplu concret e Petruta(ati vazut-o cu siguranta la romanii au talent)...o travestita simpatica...si amici la fel de simpatici si de treaba(Vali)...Ce e demn de mentionat....urat cum sunt...s-a dat prima data cineva la mine intr-un club gay....e ceva ,nu?? Ei,nu ...era beat:)) Oricum nu am ochi,numai pentru iubitul meu...la care normal s-a dat altcineva....care parea cuminte si la locul lui...Am vrut sa il cuplez cu un amic super haios si de gasca si de treaba si de ce vreti voi....dar se pare ca m-am inselat....un gay de Romania ramane un poponar obscur care vrea doar,sex...si iarasi ma umplu de scarba....Pentru multi ramane banul(super,extraordinarul amic al iubitului meu).pula si ...si nu mai stiu ce,pe primul loc...cand....cand nu va dati seama cat e de fantastic sa iubesti...sa ai prieteni care te inteleg...Nu e totul roz,cu miere si bomboane intre mine si iubitul meu(Alin) avem si noi greutati...dar am invatat si invatam sa le depasim...si sa ne ridicam deasupra unora care...produc doar scarba si stupoare...Nu toti cei care sunt gay sunt Naomi...unii au valoare...si ar trebui apreciat acest lucru...Unii sunt directori de firme,patroni sau nu mai stiu ce functii inalte...care,mai calca si prin cluburi de profil pentru o distractie si o bere in anturaj...e pacat sa fie scarbiti de cei care sunt la fel...deci...hip-hop si iar asa...eu o sa mai calc...data viitoare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu