joi, 6 ianuarie 2011

Un an nou...

Iata ca am intrat deja de ceva vreme in noul an,despre cel vechi...ce sa mai spun...a trecut...pentru fiecare cu bune si rele,stari euforice si suparari,nervi,griji etc...Personal pot sa spun ca am avut un an bunicel,si asta datorita iubitului meu;am reusit sa facem cateva excursi prin tara,sa ne vedem mai des si sa ne iubim mai mult.
Acum pot sa spun ca am inceput cu dreptul,pentru ca am fost alaturi la trecerea dintre ani,de iubitul meu,intr-un club gay din Cluj-Napoca.Chiar daca nu am avut buzunarele pline de euroi,am fost impreuna,si avem speranta ca din acest an orice sarbatoare trecuta aiurea prin calendarele cultelor sa ne gaseasca impreuna.In rest acest an a inceput la fel de aiurea ca ultimii 15 ani...stiri de-a dreptul tampite;crime,un nou imprumut la FMI,europarlamentari si patroni de echipe de fotbal dandu-se in stamba,vrajitoare(pt fraieri)care trebuie musai sa isi faca SRL,pentru a plati impozite,sondaje de opinie teribile in care 66% dintre romani cred ca 2011 va fi un an mult mai greu si dificil ca 2010! Dar asta e,omul fara un scop anume,fara un tel,e ca un fulg de papadie purtat de vant.Un filozof spunea "daca nu ne gasim un drum,trebuie sa construim altul"Viata e scurta,trait-o!Nu va plangeti de mila,luptati,nu folositi in cuvinte verbul 'a face',puneti-l in aplicare!Eu asa voi face!In rest prieteni eu va doresc la toti un an cat mai bun,plin de realizari,sanatate si fericire! Si...sper sa fiti mereu cu zambetul pe buze...La multi ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu