duminică, 23 ianuarie 2011

Nu botezam!

Nu m-am uitat demult la stiri,oricum sunt aceleasi!Mi-am incalcat principiul 'ce nu stiu nu ma doare' si am facut o exceptie...Surpriza! Un popa din judetul Mures,sat Hadareni e pe aceasi lungime de unda cu mine si gandeste in felul urmator: am citit Biblia,dar am uitat si oricum sunt vremuri moderne si nu mai e in top!Pai ce daca esti dator la banca si mai ceri un imprumut,iti da? NU!Asa...Atunci daca esti dator la biserica nu pupi cununie,inmormantare si nici nu botezam!
Strigam in gura mare ca nu trebuie sa ne uitam credinta,traditia si asa mai departe...Si un popa bezmetic ce face?Refuza sa boteze un copilas ! Poate acest popa are un singur Dumnezeu--banul!Dar ceialalti? Potrivit stirilor Pro-tv,mama acestui copilas e somera iar tatal in concediu paternal...deci nu intorc banii cu lopata!Hotararea de a nu fi botezat,a fost luata nu numai de acest popa ci de intreg consiliul parohial si sustinuta de 90% dintre enoriasi!!!Un gest foarte crestinesc din partea lor! Ce sa mai zic? Astia suntem noi...Ma intreb,cati arginti o fi platit Isus,Sfantului Ilie pentru botez...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu