luni, 20 februarie 2012

Un pipi scump...

Mama lui de pipi...nici o data nu te intreaba cand sa vina...vine cand are el chef...si cel mai adesea vine cand nu trebuie! Dupa un sfarsit de saptamana petrecut la Cluj ma intorc acasa la munca...o vai si ce imi place autogara din Cluj...sunt mort dupa ea! Ajung mai repede ce sa fac? O cafea! BUNĂ ca buna moarta! Trei plicuri de zahar si 2 cutiute de lapte...Se uita vanzatoarea patrat la mine dar nu intreaba nimic...probabil stie cat de oribila e....Beau cafeau...hopa...vine pipi...si vine destul tare...2 ore pe autocar,sigur nu rezist!
-Nu va suparati,o toaleta unde aveti?
-No,in autogara!
-Pai aici nu aveti...vad ca serviti bere, suc...etc...si omul ce face daca trebuie...
-No,apoi mere in autogara draga!
Apoi no,ce sa fac ma duc si eu...in autogara draga!

Bun...taxa? O nimica toata pentru un pipi...1.5 lei...cand peste tot 1 leu. De...aici e monopol in autogara... Platesc ca tot omul 2 lei ca imi da restul cand ies, nu primesc nici un bilet ca tot omul si intru fericit...Inauntru stau inghesuiti vreo 5 oameni...si 5 pisioare libere...ma ajuta un cetatean cu lamuriri...'si noi asteptam la cabina'...Zic si eu un ok...dar cum dracu sa fac sa ajung la un pisoar? Mai intra un batranel isi face loc cu coatele spre un pisoar...ma bag si eu la cel de langa...stupoare nu inchepem amandoi...hainele de iarna sunt devina...Cel putin a fost simpatic batranelul..."No,amu sa vezi de nu ne-om pisa unu pe altul,ioi ca minten ma duc la femei!" Am reusit cumva sa fac si eu un pipi...si ma gandeam bine ca nu au venit ele la noi =)) La iesire...tanti de la wc nu era...cica dadea o zapada inexistenta din fata wc-ului...ce rest? Si asa am platit 2 lei pe un pipi...aglomerat si...cu robinetul de la chiuveta rupt...In timp ce ma indreptam spre autocar am mai auzit batranelul...
-Domnisoara?
-Da? Restul? Va aduc acum...
-Lasati...da ma pis pe buda voastra!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu