duminică, 9 octombrie 2011

Doi anisori...

Acum doi anisori pe 10 octombrie...era o zi de toamna calda cu un soare cald si surazator,dar cu oameni posaci si cenusi pe strada!Plictisit si fara vreo speranta ma duc si eu la o intalnire,prima mea intalnire dupa o perioada lunga de hibernare...si bine am facut! Ma astepta un om care a venit din Cluj...unde putea gasii totul...pentru unul din Targu Mures,care nu ofera mai nimic!Dar nebanuite sunt caile Domnului...ce nu credeam si nu speram sa se intample...s-a intamplat,si uite asa,suntem de doi ani impreuna!Pentru noi e motiv de sarbatoare...pentru altii de mirare sau invidie...iar pentru unii...de speranta...
Iti multumesc,Alin! Iti multumesc pentru clipele fericite pe care mi le-ai oferi in acesti 2 ani,clipe care pot umple o vesnicie...Iti multumesc pentru ca desi suntem la distanta ma 'obligi' sa fim impreuna.Iti multumesc ca ma alinti ca ma strangi in brate...ca ma iubesti! Iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt.Iti multumesc ca mi-ai dat forta sa traiesc intr-o lume absurda si nebuna!Iti multumesc pentru tot...pentru trecut si viitor!Te iubesc si la multi ani,noua....

Un comentariu: