marți, 6 septembrie 2011

Ce repede trece timpul...


Sfarsit de saptamana...unde as fi putut sa il petrec? Normal,cu iubitul meu,la Cluj! Am observat scurgerea timpului mereu...dar parca de data asta, nimic nu s-a scurs...totul a fugit! Oare de ce fuge timpul? De ce se grabeste? El Marele Zeu,Timpul...e etern... noi oamenii suntem muritori... Timpul are timp, noi avem doar clipa, parca nu e prea corect...G.Ibraileanu spunea:'Se zice ca timpul trece.Timpul nu trece niciodata.Noi trecem prin timp!' Oare cine are dreptate? Eu ca il vad ca fuge? El, ca il vede ca sta...Nu stiu. Cert este ca mie nu imi ajunge timpul...Cine stie,poate intr-o zi Timpul va murii si atunci voi sta o vesnicie...in brate la Alin...


Timp

Vezi iubite,
timpul trece,
trece ca un copil ce se joaca
cu pasi tacuti
in gradina...
iar uneori
trece bocanind in timpane
razand si tipand:
'am trecut,am trecut
am trecut...'

Azi
imbratisati iubite
ne masuram timpul
in batai de inimi
dar maine?
maine
intr-un zgomot absurd
de tic-tac
prefacut in iarba
si praf!

Apoi
cand timp nu va mai fi
si rai si iad
va putrezii
noi vom renaste sus pe astre
si-om curge lin
prin vene-albastre
in piept
la Dumnezeu!

(Kasir Denis 05.09.2011)




6 comentarii:

  1. Am trecut recent prin Cluj, ... vreau sa zic ca, m-am indragostit de orasul asta!!!
    Cat despre poezie, wow, esti sentimentalist :)
    Imi place asta :) esti un om rar :) pe cale de disparitie...
    Te apreciez :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar este un om rar.In momentul cand l-am vazut pentru prima data ma-am indragostit de el,iar de atunci au trecut doi ani si fiecare zi care trece il iubesc din ce in ce mai mult,azi mai mult ca ieri iar maine mai mult ca azi .Un diamant pe care il ascund la piept ca nu cumva sa mi-l fure cineva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Misto :) Eh, asa iubire tot mai rar gasesti...viata imbelsugata la amandoi va doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da...pe cale de disparitie...nu mai am mult...
    merci de urari Catalin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Băi, nu spune asta, cum să dipari? Ar fi păcat...

    RăspundețiȘtergere
  6. ei na:)
    vorba cantecului...nu-a sti nimeni ca m-am dus,numa, or vedea ca nu-s:))
    glumesc cata:)

    RăspundețiȘtergere