marți, 5 aprilie 2011

Nota ZECE!

A trecut cateva zile de la terminarea celei de a doua semifinale de la Romanii au talet...care,mie personal,mi-au lasat un gust amar...daca cele 2 fete durdulii au niste voci de aur...si chiar am crezut ca vor fi pe primul loc,viata mi-a mai dat o palma si mi-a aratat ca pamantul e rotund...Nu sunt batut in cap,stiam ca 'veveritele vesele' nu vor lua premiul cel mare,dar sincer ma asteptam si puteam face pariu cu oricine ca vor ajunge in finala...dar nu;a ajuns in finala un baiat care vorbeste pe muzica,dar vezi Doamne i-au murit parintii...si cu iertare sa imi fie,chiar daca eu gay fiind,si pot fi acuzat de subiectivism,nu s-a ridicat cu nimic peste veverite....Relatia mea cu Laur? Cred ca am dat o data mana cu el la un revelion,iar pe Petru l-am vazut doar prin club...cat despre domnul Dunareanu...am o relatie de-a dreptul glaciara cu el,la un momet dat chiar m-a facut "jegos" si un "om fara caracter"!Deci nu cred ca e vorba de subiectivism...Nu stiu de ce...dar am crezut cu tarie ca aceasta minoritate (gay) va fi cum se zice,trup si suflet alaturi de veverite...din pacate nu a fost asa...poate daca eram in Franta,Belgia sau Lituania...altfel ar fi fost clasamentul.Dar asta e,aceste veverite pot sarii mai departe chiar daca s-au impiedicat de un ciot!Eu le-am votat si nu imi pare rau,si acum ca si in calificari...Petruta a fost preferata mea,si de la mine,intreaga trupa are nota 10!!! FELICITARI!!!
Normal,aceste imagini sunt de pe site-ul PROTV!

3 comentarii:

  1. Salut, in sfarsit am aruncat si eu un ochi peste blogul tau ca n-o mai facusem demult. De fapt si de-al meu am uitat. Atitudine glaciala ma nu glaciara ca nu suntem in era glaciara :))
    Scz de corectie, nu ma pot abtine, ma ierti?


    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))nici nu am vazut...apoi ata asa o fi...da eu raman la era glaciara cu el:)

    RăspundețiȘtergere
  3. uf....si acum 'ata'...iertare domn profesor:))

    RăspundețiȘtergere