joi, 11 noiembrie 2010

Cati oameni sunt intr-un singur om?


 Mult timp am crezut ca eu nu port nici o masca,ca eu,sunt eu! Gresit! Toti purtam o masca...O masca? Nu! Mult mai multe,de unele nici nu ne dam seama pentru ca sunt prea lipite de fata noastra,incat aproape au devenit una cu noi.Aceasta societate bezmetica,acest veac neomenesc ne forteaza sa purtam masti,incat nu mai suntem noi,decat noaptea in vise...Nu mai avem puterea sa ne aratam adevarata fata,sa fim noi insine! De un an,am fost martor la caderea unei masti,eram interesat,imi ziceam isi permite,e directoare...sa vedem cum va evolua.Nu a trecut nici o luna si mi-am dat seama,ca masca ce i-a cazut purta un nume...masca bunatatii...Se lumineaza la fata cand face rau cuiva...de parca ar fi castigat marele premiu la loto! Ieri a urmat randul meu,penalizat cu 10 %(in 11 ani de cand lucrez nu am fost nici macar mustrat verbal) pentru ca statea o masina la poarta societatii,eu neavand nici o treaba cu masinile,fiind un lucrator in cu totul alt sector...Cand mi-a dat salarul ii venea sa rada de fericita,eu mai uituc din fire,mi-am uitat toate mastile acasa...si i-am urat politicos(nu glumesc) sa isi cumpere medicamente de ei,cred ca e prima data in viata cand am vazut o lucire de otel in ochii cuiva....Si totusi am o dilema,a schimbat masca bunatatii cu masca rautatii? Sau pur si simplu asa e ea? Cati oameni ar devenii rai daca nu ar purta o masca? In credinta mea utopica,mai cred ca OMUL e un inger fara aripi...
si...cine decide? Noi! De noi depinde totul,noi trebuie sa avem curajul de a spune NU,de a spune DA,de a fi noi insine! Viata e un teatru si purtam masti,dar haideti sa le purtam pe cele bune si frumoase! Un proverb romanesc spune:"Omul fara omenie e ca si un trup fara suflet."Ar fi pacat din actori frumosi,pe scena vietii,sa devenim...papusi de carpa...

Un comentariu:

  1. Daca fata oamenilor ar arata ca sufletele lor,gandeste-te ,cati monstrii s-ar plimba pe strazi .

    RăspundețiȘtergere